onsdag 5 oktober 2011

Prioriteringar

Det kan verkligen vara svårt att prioritera när man har många bollar i luften! Min passion kommer tydligt fram när jag vägrar låta pressen över mycket skolarbete gå ut över träningen. Ska jag hinna med min träning också så får jag sova mindre, dra ner på arbetstimmar eller kombinera träningen med mitt sociala liv. Sistnämna blir det idag eftersom det strax är dags för ett crossfit - pass med en kompis. Är kompisvecka där hon tränar och jag gillar ju variation. Det kan även vara trevligt att bryta mitt mönster med sats varje kväll som det råkat bli på sistone.

Har suttit sju timmar framför datorn nu så mina knän värker lite (för att inte tala om mitt huvud!) och större delen av benen känns lite trötta efter drygt 26 km MTB imorse. Klev upp med tuppen och var ute redan i soluppgången. Härligt folkfritt i skogen!

Har slängt i mig banan och nötter + koffeintablett nu så detta ska nog gå vägen!

1 kommentar:

  1. haha! Men då var det ju du som var där då! Tycket att jag kände igen dig, men tänkte att det lär ju inte vara du eftersom jag inte trodde att du tränade där :P Märkligt!
    Vad tyckte du om passet?
    Själv hade jag träningsvärk från helvetet, så jag var död redan från start. :P

    Ha de fint!

    SvaraRadera