lördag 7 maj 2011

Mot rutorna

Precis hemkommen från ett stenhårt magpass på gymmet. Eftersom träningsvärken uteblivit efter dessa pass på tok för länge nu körde jag på mycket hårdare än vanligt. Ingen vila mellan seten och alla de jobbigaste övningarna jag vet. Är rätt så slut i musklerna nu kan jag lova och ska ladda upp för jobb med lite hederlig husmanskost; falukorv och makaroner.

Diskuterade ett dilemma med Marieh häromdagen. För att få mer väldefinierade muskler behöver jag bli av med en del underhudsfett vilket ju lättast görs med hjälp av löpningen. Problemet är bara att jag bygger otroligt mycket muskler i benen av just löpning. Det är så illa att jag har svårt med vissa byxor för att vaderna blivit så stora. Samtidigt tycker jag det är väldigt snyggt med välmusklade ben på tjejer, hellre större och fasta än smala pinnar! Jag kanske helt enkelt får acceptera att det är så min kropp fungerar och börja med kjol istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar