tisdag 17 maj 2011

Uppladdning för lördag

Uppladdningen har börjat. Snart är det dags! Blir lugnt med träning denna veckan, bara tre styrkepass och två löppass. Idag följder jag med running cluben på fartlekar men får inte ta ut mig för mycket och på torsdag kväll tänkte jag jogga en femma lite lugnt. Styrketräning för benen och armar skippar jag denna veckan. Benen för att de ska vara pigga och armarna för att jag fått ont i vänsterarmen. Känns som att det kan vara en inflammation så ska göra så lite som möjligt med den och käka ipren så går det förhoppningsvis över. Nätterna har varit lite jobbiga nu för jag vaknar flera gånger av att det värker och måste byta ställning.

Har haft väldiga funderingar över klädvalet också men är nästan 100% säker på att det blir shorts. Sprang i det för första gången (jag har lite komplex för mina ben) i fredags och det var verkligen helt underbart. Blir det varmt kör jag med bara sport-bh, eller egentligen är det en så kallad crop top som är till för löpning utan nått över. Vid lite kyligare väder blir det mitt nya linne från Nike som verkligen är grymt snyggt. Tyvärr lite stort i sidan, under armarna, men det verkar Nikes kläder vara, för är samma sak med mina andra linnen från samma märke.

1 kommentar:

  1. Lycka till, hoppas att det går överdrivet bra för dig!
    Själv tvingas jag att stanna hemma pga skada :(

    SvaraRadera