måndag 9 maj 2011

Värk och habegär

Har förföljts av en jobbig värk i benen i ett par dagar nu som jag helst blir av med innan vårruset på onsdag. Började natten till söndag men att jag vaknade av att det gjorde så ont i vänster lår och kunde inte somna om innan jag tagit en ipren och kände att det lanade lite. Igår kändes det hyfsat, som lite växtvärk gör men idag är det värre igen.

Idag fick vi äntligen vår leverans från startfitness, alla 18 artiklar! Tre avier, tre paket så jag följde med Marieh till ica för att hämta ut.


Nya löparskor (asics oberon 5), gul/blå crop top från adidas, gult linne från nike och adidas techfit 3/4 tights. Som jag längtat efter dom tightsen och det var en annorlunda känsla att ha dem på dig eftersom det är kompression. Dom ser lite lustiga ut också men ska bli väldigt spännande att prova att springa i dem. Invigs på vårruset!


Hann knappt packa upp allt innan jag satt vid datorn igen och beställde kompressionsstrumpor och ett nytt linne att ha på varvet. Nu rådet köpstopp på träningskläder!

2 kommentarer:

  1. haha, ni är helt galna gällande träningskläder! :p

    SvaraRadera
  2. Haha jag har också beställt en massa från startfitness. Hur lång tid tog det att få hem? Det är helt sjukt att det är halva priset på allt när man köper från england.

    SvaraRadera