fredag 15 april 2011

Det grillas och jag plågas!

Inga problem att träna efter blodgivningen! Det enda jag kände var lite extra yrsel när vi ställde oss upp fort under bodybalance-passet. Benen kändes hyfsat pigga under spinningen och axlar/bröst - passet fick jag till riktigt bra.

Nu har jag endast några få timmar kvar tills jag får äta hur mycket socker jag vill imorgon men det kommer bli kämpigt. På vägen hem från gymmet grillades det i var och varannan trädgård och just utanför här hemma så luktade det något mycket godare än kött; grillade marshmallows! Sicken tur att vi ska grilla vid fint väder imorgon kväll, jag och ett par kompisar.

Köpte med mig cola zero att dricka till middagen ikväll. Tycker egentligen inte om light-läsk särskilt mycket, mer "rädd" för sötningsmedlen än sockret i den vanliga läsken men nu kände jag att jag behöver lite variation från vatten med citron. Imorgon får det bli en riktig cola. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar