måndag 18 april 2011

Lugnare vecka!

Förra veckans träning blev 717 min och jag är riktigt nöjd trots att det blev mycket mindre löpning än planerat. Måste ta tag i det nu igen med start imorgon då det är första tillfället för sats running club som jag anmält mig till. Ska bli väldigt roligt att träffa andra löpare och få hjälp och tips med olika saker. 18.30 imorgon smäller det!

Denna veckan kommer jag endast hinna med 8 pass till skillnad från 13 veckan som gick. Jobb och andra planer i helgen är det som sätter stopp där. Men började bra idag med ett pass på 70 minuter för sneda magmusklerna och bröst.Magträning i redcord är mycket jobbigare än det ser ut!

Armhävningar med fötterna på boll.

Med sockerförbudet går det förresten bra! Lördagen innebar choklad, kakor, tårta och coca cola så jag trodde verkligen på kraftig abstinens igår men kroppen verkar ha anpassat sig. Blir jag sugen på nått så är det på mat, inte på godis. På lördag ska jag fira ytterligare en lyckad vecka med ett påskägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar