onsdag 6 april 2011

Vilken skitdag!

Började på jobbet där en händelse fick mig att gå runt småsur halva dagen. Kom hem och såg fram emot en mil i löparskorna för att skingra tankarna men den rundan blev endast 123 meter. Min höft ville inte alls vara med och jag börjar bli lite smått orolig nu. Brukar få ont i någon dag efter ett längre löppass men nu har det hållit i sig sen slutet av förra veckan. Känns lite som att det gnuggas ben mot ben, rätt otäckt.

Istället för löpning låg jag i soffan och surade tills det var dags att möta Marieh för styrketräning. På vägen dit hoppade självklart min kedja som jag kämpade som tusan för att få på i måndags. Jättekul att behöva gå hem efter passet, trött och hungrig. Armpasset gick ialla fall rätt hyfsat trots att jag är lite trött i musklerna efter träningen igår och i måndags.

Nu tänker jag ge upp den här dagen och hoppas att det blir bättre imorgon. Är ledig så ska ta en ordentlig sovmorgon, köra spinning och antingen mage eller ben vid lunch och sen box med en kompis på kvällen. Direkt efteråt åker jag till en annan kompis och käkar middag där. Förberedde henne på att jag ska träna innan så att hon är beredd på en alltid lika utsvulten middagsgäst!

1 kommentar: