onsdag 20 april 2011

En jobbig känsla

De senaste konditionspassen har inte varit någon dans på rosor direkt. Kroppen känns tung och sliten även fast den kommer igång tillslut. Imorgon väntar veckans sista cardio i form av löpning på stig innan det blir tre dagars vila från detta. Lördag, söndag kommer jag dessutom vila från träningen överhuvud taget. Dels eftersom jag har andra planer och dels pga rädslan för att det är en överträning som ligger och lurar.
Efter en 9 timmars arbetsdag utan rast kändes det lite motigt på spinningen förut men på slutet lättade den jobbiga känslan och jag kunde ta i lite. Har käkat lite middag och vilat en stund nu men är rätt laddad för dagens styrkepass. Armar och axlar ska få sig en omgång!


Jag och Bläsen innan ridturen igår



Marieh kliar Tricken med en pinne

2 kommentarer:

  1. Haha älskar Tricken på första bilden. Linslusen nummer ett!

    SvaraRadera
  2. Det får man absolut! 8500 för själva cykeln, sedan tillkom det ytterligare lite för pedaler och cykelskor. Inte riktigt vad jag tänkt mig från början, men såhär i efterhand känner jag ändå att den var värd det! :)

    SvaraRadera