fredag 8 april 2011

Fredagsträning

Bytt om till tights och linne för att cykla till gymmet strax. Vågar mig inte på löpning riktigt än då jag fortfarande har känningar i höften, så det blir spinning igen och ett benpass som planerat. Imorgon väntar jobb hela dagen så det blir vila, därför kan jag väl köra på lite extra idag då!

Har dessutom försökt ta mig själv i kragen gällande kosten. Vill ha socker hela tiden men nu måste det bli slut på det! Försöker tänka på hur långt jag skulle ha kommit under den tiden jag tränat såhär "hårt" och om jag ätit rätt. Tycker absolut att man ska kunna äta vad man vill när man vill men nu har det gått till överdrift. Blir lite socker-detox några dagar så kommer jag må mycket bättre. Byter därför ut fredagsgodiset mot grönsaker och dipp. Tur att det nästan är lika gott!

Ha en bra helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar