fredag 4 mars 2011

Magsjuka!

Borde ha förstått att jag skulle bli smittad efter jobbet i onsdags men försökte in i det sista att blunda för tecknen. Det värsta gick iaf över på mindre än ett dygn men har fortfarande en djävulsk huvudvärk och har knappt fått i mig något ätbart sedan onsdag eftermiddag. Är lite smått groggy eftersom jag vanligtvis nästan äter mig själv ur huset men snart är nog aptiten tillbaka igen! Får dock inte jobba i helgen som jag annars skulle gjort och eftersom jag redan är extremt uttråkad så vet jag inte vad jag ska ta mig till! Börja klättra på väggarna kanske? Trodde inte heller att jag skulle tröttna på att sova men sängen är faktiskt inget som lockar. Dessutom hade jag en av mina Knäppa Drömmar Top Tre inatt; jag var på dejt med Nalle Phu. Vart får man egentligen allt ifrån?

Stafetten fick jag lyssna på via radio eftersom jag varit utan TV i snart ett år (knappt saknad) och internetuppkopplingen krånglade. Hade tippat på ett brons så silvret var ju en glad överraskning men ännu ett guld till norrmännen smärtar ju lite. Men det är klart, skidor är ju den enda sport dom har något att komma med i, så lite kul kan dom väl få ha!

På söndag hoppas jag att energinivån är tillräckligt hög för att få igång träningen igen!

1 kommentar: