fredag 25 mars 2011

Stress

Trodde jag skulle sova bort halva dagen idag, eller i alla fall fram tills klockan 14 då Marieh hämtar mig för en ridtur. Men nu sitter jag här och har redan ätit frukost. Klockan är inte ens halv nio! Vaknade för en timme sen ungefär och kände mig lite småstressad över allt jag måste göra idag. En positiv stress dock, inget att må dåligt av. Hade lite debatt med mig själv och beslutet blev att stiga upp. Få styrketräningen och lite shopping gjord innan ridningen. Städa lite, och tvätta löparjackor måste jag hinna med också innan jag tänkt mig ut på långpass ikväll.

Gubbarna som ska ut på promenad senare.


Träningsvärken har infallit sig i axlarna sen passet igår så idag blir det mage, fast utan långa plankor. Tänkte köra dem i redcorden istället, fler men kortare. Hoppas det är lugnt och folktomt på gymmet vid den här tiden!

1 kommentar:

  1. Dubbla pass, hurtigt! Eller vad blir det, tre pass med ridningen? Bra där!

    SvaraRadera