torsdag 24 mars 2011

Nytt till träningsgarderoben!

Nu när våren är på ingång är det ju dags att plocka undan de vinterfodrade tightsen och hör och häpna, jag har bara ETT par sommartights som funkar att springa i. Ett ytterligare par finns men de är lite stora och halkar bara ner. Stort irritationsmoment! Surfade därför in på wiggle för att se vad som fanns. Brukar oftast handla via startfitness men de har väldigt dåligt utbud av tights. Två par klickade jag hem, ett par från craft och ett par från nike. Fri frakt eftersom jag handlade för över 50 pund och slutsumman hamnade på 640 kr. Då lade jag till lite för att få snabbare leverans. Jag vill ut och springa i dem nu! Man är lite dum om man handlar till de hutlösa priserna här när samma vara finns några dagar bort för mindre än 1/3 av priset.



Lider inte direkt brist på träningskläder men tröttnar tyvärr väldigt fort. Inför sommaren måste det inhandlas shorts, lite nya toppar och dessutom nya löparskor.



Adidas powerweb tank står högt upp på önskelistan tillsammans med matchande tights! (Skulle dock inte använda dem ihop. Blir nog lite mycket då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar