tisdag 15 februari 2011

Igång igen!

Stack till gymmet direkt efter jobbet och trodde knappast att jag skulle få till något bra pass eftersom jag var både trött och hade huvudvärk. Men oj vilket fint pass det blev! Breda och smala latsdrag var det enda som kördes i maskin annars använde jag endast hantlar och stång för att krossa rygg och axlar. Ökade till och med ett kilo på två av axel-övningarna. Kanske inte det allra smartaste eftersom jag varit sjuk men det kändes så bra och jag vill vara säker på att få träningsvärk!

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen och ladda för imorgon då det blir jobb till 16 och sen simning direkt efter och styrka på kvällen. Troligtvis enda dagen denna veckan som det kommer bli två pass. Torsdagen närmar sig som tur är med stormsteg och jag längtar något otroligt!

4 kommentarer:

  1. Skönt, grattis till PB! :)
    Jag själv är sjuk...Måttligt kul...Halsont och världens förkylning har dragit över mig :(

    SvaraRadera
  2. vad skönt att det blev så bra :D
    vill också få ett skönt pass!

    SvaraRadera
  3. Coolt! då var det dig jag såg i simhallen i dag då? Tyckte att jag kände igen dig från bilder på "always on the run" men var lite tveksam ändå :)
    Gick simningen som den skulle? :P

    SvaraRadera
  4. Okej, det är det värsta med simträning tycker jag, att det alltid är massa folk i vägen.
    För mig gick det ganska bra, simmade lite kortare än vad jag tänkt men det är inte så noga :)

    SvaraRadera