fredag 11 februari 2011

Sjukling!

Den dåliga känslan i kroppen på gymmet i onsdags visade sig tyvärr vara precis vad jag var rädd för; en förkylning. Vaknade med känningar i halsen igår och imorse var det dags för febern. Gick och jobbade ändå men fick in en vikarie för imorgon och hon kan även ta söndag om jag inte känner mig bättre då.

Känns så typiskt att bli sjuk när jag hade sådant fint flyt i träningen men jag får väl se det som lite välbehövlig vila och så kanske min sätesmuskel får tid att verkligen läka. Nästa vecka måste jag bara bli frisk för då händer ju något väldigt roligt!

Funderar på att pulsa till affären och köpa lite glass för halsen men just nu vill jag helst inte lämna den varma tillvaron under filten. Får se om jag lyckas skrapa ihop lite energi!

3 kommentarer:

  1. Jag. Hatar. Förkylningar.


    Kul att du vill följa min blogg! Det är dock Klassikern 2012 som är målet. ;)

    SvaraRadera
  2. Hallå, Colizin är det enda som gäller vid halsont! Så ta en tur till Life i morgon och köp det snarast så är du pigg när Knäppson kommer. =)

    SvaraRadera
  3. Jag lider med dig, o visst är det trist? Blev också sjuk. O blev förstoppad. Hej gravidmage - och hejdå till vältränad kropp :(

    SvaraRadera