måndag 7 februari 2011

Nya skor!

Den senaste tiden har inneburit många nya plagg i träningsgarderoben, kanske lite för många för att plånboken ska vara lycklig men träningen blir faktiskt lite roligare om man trivs i det man har på sig. Tyvärr är jag en riktig märkesnörd när det gäller träningskläder och just nu är det Craft och Adidas som gäller.

Det sista som dock fick inhandlas innan jag införde köpstopp var nya inneskor. Har haft mina gamla väldigt länge och de är helt slut i stötdämpningen och så är jag ju självklart otroligt trött på dem! Beställde mina nya från startfitness och som vanligt är de snabba med leveransen. Fler löparstrumpor råkade visst slinka med i beställningen också.


Försöker ladda för kvällsjobb nu men det går inget vidare. Hoppas bara det flyter på så jag kan få komma hem och hoppa i mina Asics för att ta en liten kvällsrunda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar