söndag 13 februari 2011

Piggare men tänker vara smart!

Bestämde mig under dagen igår att det visst skulle bli jobb idag. Jag var så satans uttråkad efter så många timmars sömn att jag inte längre var trött och så huvudvärken som gjorde det omöjligt att göra mycket annat än bara sitta och helst blunda. Men dagen gick på nått vis ändå rätt fort!

Idag dras jag med rethosta och onda bihålor men är annars rätt pigg. Ska dock vara lite smart och vila åtminstone imorgon också. Har ingen lust att förkylningen försämras igen om jag börjar träna för tidigt! Kanske lätt styrketräning på tisdag och förmodligen simma lite på onsdag. Sätesmuskeln känns förresten redan mycket bättre så tummen upp för det!



Här satt jag fast med bilen en bra stund i torsdags kväll innan jag fick hjälp och vi lyckades gunga den loss. Plogbilen kom ju i samma veva som jag fastnat och plogade runt mig så jag hamnade på en ö av snö. Idag ser det ut som en liten rondell istället =).

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du blir helt bra snart! Det är så himla retligt att vara krasslig... :( Men viktigt att vila ut så man inte blir toksjuk i stället!

    SvaraRadera
  2. Jaa det måste vi göra. Du skulle älska att köra 3:an hos mamma och pappa. Bara backar. =)

    SvaraRadera