söndag 6 februari 2011

Snabbgenomgång!


Första inlägget blir en snabbgenomgång av mig själv. Sedan kommer väl mer och mer efter tidens gång!

För ett år sedan genomgick jag ganska stora förändringar i livet och det var i samband med detta som jag kom igång med träningen på riktigt. Innan dess hade mitt gymkort utnyttjats kanske två gånger i veckan, om ens det och löpning var det värsta jag visste! Under året som gått har jag långsamt trappat upp träningen och sett stora förändringar hos mig själv, både fysiskt och psykiskt. Jag är gladare, har mer energi, bättre självförtroende och kan se mig själv i en spegel utan att undra vad fan som hände.

Kortet är taget på min 20-årsdag i Spanien 2008.








Träningen är inte längre en del av livet, det ÄR livet! Men ibland måste jag ju faktiskt göra lite annat också. Jobbar 75% men det fina med skiftarbete är att det blir lite lättare att få till träningen än ett jobb där man infinner sig mellan 7 och 16 varje vardag. Visserligen blir det kvällar och helger ibland men så är ju gymmet mer glesbefolkat de vardagar som jag hänger där på dagtid.

Kortet är taget i december förra året efter min premiärtur i skidspåret.

Jag är en mer normal 22-åring ibland också som träffar vänner och festar till lite. Men tack och lov har några vänner också insett tjusningen med träning och jag kan få till två nöjen på en gång! Särskilt trevligt är det att ha sällskap i simhallen eftersom den sortens träning är riktigt tråkig om inte munnen får gå samtidigt!

Nu är det dags att avrunda och ta natten!






1 kommentar:

  1. Vad kul att läsa lite om dig, välkommen till bloggvärlden!

    SvaraRadera